Centrum Opracowań
Maleniec Sp. z o.o.
Maleniec 52
26-242 Ruda Maleniecka
tel. +48 41 373 11 13
1) Po całkowitym wkręceniu śruby można odkręcić główkę kutą aż do skoku gwintu w kierunku ciągnięcia
2) Bez zmniejszenia dopuszczalnej nośności przy zastosowaniu krążków mocujących (lista 51), także gdy główka nie może być całkowicie wkręcona.
Wykonanie specjalne na zamówienie
Zmiany i pomyłki zastrzeżone.
Stan na 01/2015
Przeliczenie z kN na tony
Ciało o masie 1,0 tony posiada siłę ciężaru ok.10 kN.
Należy przestrzegać dopuszczalnych nośności dla kotew transportowych.
Główka pętli linkowej powinna być mocno dokręcona!
Jednoznaczne przyporządkowanie kotew transportowych w systemie firmy Schroeder zapewniają tabliczki, informujące o producencie, gwincie i poziomie obciążenia.
Plakietki zawierające dane do oznaczenia:
- środka do przenoszenia obciążeń (pętli linkowej)
- kotwy transportowej
oraz krążków mocujących (lista 51), które w zależności od rozmiaru gwintu mają taki sam kolor.
Należy przestrzegać wymogów określonych w „Zasadach bezpieczeństwa kotew i systemów transportowych prefabrykatów budowlanych” oraz instrukcji montażu i zastosowania.
Nośność oznacza maksymalne obciążenie zgodnie z „Zasadami bezpieczeństwa w odniesieniu do kotew i systemów transportowych prefabrykatów betonowych”, przy czym zachowane są wszystkie czynniki bezpieczeństwa dotyczące zrywania lin (4) oraz łamania stali i betonu (3).
Centrum Opracowań Maleniec Sp. z o.o.
Maleniec 52
26-242 Ruda Maleniacka